Kupující  má právo v souladu s ust. § 1829 odst. 1 písm. a) Občanského zákoníku odstoupit od Smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, a to bez jakékoliv sankce a bez uvedení důvodu. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel.

Vrátíme Vám celou částku z původní objednávky (včetně nákladů za dodání, pokud byly účtovaný) nebo dodáme jiný model i velikost, jak budete chtít. 

Před odesláním nás, prosím, vždy neprodleně upozorněte na info@cliche-shoes.cz, že vracíte botky z objednávky číslo XY.

Můžete využít i formulář pro vrácení, který naleznete zde nebo v e-mailu s potvrzením objednávky. 

Vrátit zásilky můžete jakkoliv budete chtít, ale doporučujeme Balíkovnou nebo Zásilkovnou, které jsou nejlevnější.

Do formulářů pro odeslání  Balíkovny nebo Zásilkovny použijte, prosím, tyto údaje:

CLICHE SHOES, tel:  603 822 979, e-mail: info@cliche-shoes.cz

Zásilky vrácené Balíkovnou směrujte na Balíkovnu LED-line, Ječná 518/32, Nové Město, Praha,  psč 12035.

Zásilky vrácené Zásilkovnou směrujte na Zásilkovnu  LED-line, Ječná 518/32, Nové Město, Praha, 12000, id 15757.

Zásilky můžete vrátit i klasicky balíkem Českou postou. V tom případě, prosím do průvodky k balíku vyplňte náš kontaktní telefon 603 822 979, ať máme nad balíkem kontrolu.

Zasílejte na adresu CLICHÉ SHOES, Melounova 520/4, Praha 2, 12000.


Pokud jste objednali zboží za více jak 2500 Kč s dodáním prostřednictvím PPL, můžete zdarma vrátit balík přes jakýkoliv ParcelShop, který je ve Vašem okolí. V zásilce bude potřebný štítek a instrukce. Seznam PPL Parcel shopů naleznete zde.

Když Vám odesíláme obuv, snažíme se obuv zabalit tak, aby se o sebe nedřely a nepoškodily se. Poprosíme Vás při vracení zboží o totéž!

Platba bude vrácena dle způsobu přijaté platby. Platby vracíme neprodleně, maximálně do 14ti dnů od odstoupení od smlouvy. Pokud budete chtít vrátit platbu převodem, připište nám číslo účtu.  Samozřejmě nás můžete vyrozumnět i telefonicky či dopisem na kontaktech uvedených zde.

Zásilky nezasílejte na dobírku, takové zásilky nebudou převzaty. Stejně tak zásiky nebudou převzaty na jiné adrese než na Melounova ulice.

Zboží zasílejte zpět, prosím, v bezvadném stavu, nepoškozeno, neporušeno, včetně všech dokladů a doplňků (např. náhradních podpatků), schopno další distribuce. 

V případě, že vracíte nebo vyměňujete zakoupené zboží, prosím, nepište adresy přímo na krabice!

Když se rozhodnete dát nám vědět proč zboží nesedí, budeme jedině rádi. Na základě těchto informací můžeme doplňovat popisky na e-shopu. Může se také stát, že na základě této informace pro Vás najdeme jiné, vhodnější boty.

Kompletní obchodní podmínky naleznete zde