Snažíme se o lidský přístup a dělat obchod jinak.
Hluboce si vážím slov, které nám od zákaznic přichází a jsou hnacím motorem.

Je mi obrovskou ctí, že nás takto hodnotíte na zboží.cz , mapy.cz nebo google
Velmi za to děkuji! 

O tom svědčí i zákaznice, které se k nám stále vracejí a fakt, že v 70% nákupů si odnášíte víc jak jeden pár obuvi při jedné návštěvě.
Zatím je náš největší jednonákup na počtu 9 párů obuvi a 1 kabelka!
Přes e-shop zatím vyhrává jednorázový nákup 10 párů na 1 objednávce.

Pokud se budete chtít podělit o zkušenosti s nákupem u nás, zaslat nám fotku s botkami (či doplňky od nás), budeme Vám velmi vděčni a uveřejníme Vaše zkušenosti a reference na našem e-shopu.

Své příspěvky zasílejte, prosím, na adresu info@cliche-shoes.cz .
Pokud budete chtít okomentovat jednotlivé modely, neváhejte použít přímo na e-shopu u jednotlivých položek sekci Napsat recenzi.

V současné době již u některých modelů naleznete recenze i umístěné referenční fotografie našich zákaznic.

Jak to vidí naše zákaznice
Se souhlasem zákaznic, si dovolím podělit se o jejich e-maily, které nám došly do 1.1.2023

paní Jana Dobry den, dnes mi PPL privezlo tri pary bot s Vaseho e-shopu, ktery jsem minuly tyden nahodou nasla a zcela neplanovane a bez vetsiho rozmysleni z nej boty objednala. Chtela jsem Vam jen rict, ze jsem maximalne spokojena s kvalitou bot a s tim, ze obrazky a popisy presne sedi, a diky tomu i boty na nohou i muj vysledny dojem z nich. Mela jsem velke obavy, ze nektere z bot budu muset vracet (treba kvuli tomu, ze nesedi nebo ze se mi v realu nebudou libit), ale necham si je vsechny, jsem nadsena :) 

paní Eva si při své první objednávce objednala 3 páry bot, jeden neseděl a vracela jej. Jako u každého takového případu jsme zkoušeli najít jinou alternativu, ale nic vhodného jsme nenašly, tak se vracela platba. Mail, který následně dorazil, velice potěšil.  ,,Dobrý den paní Vaňková,peníze už jsou na mém účtu. Děkuji mnohokrát za skvělou spolupráci, ještě snad nikdy jsem se nesetkala s tak hladkým a rychlým průběhem vyřizování objednávky a následného vracení. Byl to můj první nákup u Vás a rozhodně ne poslední :-). "

paní Andrea si na e-shopu vybrala kabelku, ale měla obavy, aby taška skutečně vypadala tak, jak na fotkách. Bohužel má negativní zkušenosti... Kabelku jsme nafotili na denním světle mobilem, žádné úpravy fotek. Zákaznice řekla OK a tak kabelka odcestovala na Slovensko. Za 4 dny přišel tento mail: "Dobrý deň Linduška, včera kabelka prišla, srdečne ďakujem. Je presne taká, ako som čakala podľa fotografií. Chcem však hlavne poďakovať za Vašu ochotu, záujem a ľudský prístup.Držím Vám palce v podnikaní a prajem veľa veľa spokojných zákazníkov!"

paní Jana má stejně velkou nohu jako já (42-43), tak po mailech řešíme které botky nám sednou. Její mail mi opravdu zahřál u srdce. Nehledě na to, že i já mám na běhání šedé pánské boty:) ,,Popravdě než jsem Vás objevila, byla jsem smířená, že už nikdy nebudu mít boty, které se mi opravdu líbí, které mi sedí a ve kterých se zároveň cítím dobře... Je to paráda chodit v pěkných botech, které nikde netlačí a ve kterých si můžu zacvičit s prstama :-) Boty už mám pouze od Vás - za poslední dva roky asi dvanáctery - tedy kromě bot na běhání - ty si kupuji v pánském, takže nikdy asi nebudu nosit ty holčičí růžovooranžové:-) "

paní Andrea se jednou ukázala u nás v obchodě v Praze se slovy ,,přijela jsem jen kvůli vám vlakem z Bratislavy". Co víc dodat... Úžasně milá zákaznice, která si zpátky domů odvezla několik párů.

paní Lenka,  požadavek kozačky na silnější lýtko. Paní Lence nakonec dodané botky neseděly, obratem jsme vraceli částku, ale přesto si dovolíme kousek citace komunikace, která proběhla při nákupu:
Paní Lenka: ,,Moc Vám děkuju za rychlé jednání a lidský přístup. I jsem se u toho Vašeho mailu zasmála :-)"

paní Henrieta, objednávka 2 párů na Slovensko. Při kontrole průběhu dodání jsme zjistili, že zásilka je již podezřele dlouho uložena na poště a paní Henrietu jsme kontaktovali.
Paní Henrieta: ,, dnes som sa bola spýtať na pošte či mám balík s tým číslom,čo ste mi poslali. Samozrejme že tam bol. Dobre že ste mi napísali.
Nevedela som sa dočkať,kým prídem domov a vyskúšam si nové lodičky (posledné tri roky som chodila väčšinou v teniskách alebo mokasínach, je hrozný problém dostať väčšie čísla).
Tie čierne sú úplne supeeer, ale tie retro sú trochu privysoké , úplne som zabudla chodiť na vysokých opätkoch. Dúfam,že po troche treningu sa to znovu naučím.
Dúfam,že som Vás veľmi neotravovala týmto emailom,ale som naozaj veľmi spokojná- sú nádherné." 

paní Adina, ke kozačkám jsme nakonec vybrali ještě skvěle padnoucí kabelku. Paní Adina: ,,Moc Vám děkuju za úžasný krámek a za Váš přístup."  paní Věra, kozačky se šírším obvodem. Sedí prý naprosto dokolane a paní Věra je nadšená.
Paní Věra: ,,Dobrý den, paní Vaňková,
velice Vám děkuji za perfektní dodání kozaček. S takovou službou jsem se ještě nesetkala. Přeji Vám úspěch a aby se Vám i nadále dařilo. Určitě ještě Vaše služby využiju. Ještě jednou DÍKY! VM." 

paní Daniela, užší kozačky. Po mailu jsme probraly šířku přes lýtko.

,,Dobrý den paní Vaňková,

nedalo mi to nenapsat. Včera jsem dostala objednané kozačky. Přestože sama pracuji jako účetní pro internetový obchod jehož převážnou část prodeje tvoří prodej obuvi, tak jsem k takovým nákupům skeptická. Ale po 3 letech hledání po republice vhodných kozaček, kozaček takových aby mi padly a přitom vypadaly  a nestály 10tisic - no prostě nikdy to nevyhovalo mým požadavkům, jsem tento nákup přes internet riskla.

Botky jsou úžasnééé, padnou mi neskutečně skvěle. Jsem prostě nadšená. Nemají chybu a cena byla taky skvělá. Jsem moc ráda, že jsem se pro nákup rozhodla. Teď už snad jen aby mi dlouho vydržely a nemusela jsem je reklamovat :-)." 

paní Dáša: na objednávku jsme sehnali velikost kozaček, kterou jsme neměli skladem. Nikdo z nás si nebyl jistý velikostí, ale doladili jsme vše po mailu, nakombinovali barevně se šátkama a nakonec jsme zasílali i další botky, které jsme vybrali díky ,,mailování". Vše klaplo dokonale a skvěle jsme trefili i velikost. Teď už jen seženeme odpovídající kabelku:) Paní Dáša: ,,Opravdu vypadají moc pěkně....... O šátcích ani nemluvím, prostě jste opravdu člověk na svém místě a máte ve mě na 100% zákaznici i na další obchůdky. Třeba bude hned nějaká pěkná kabelka :-))))) Takže ještě jednou strašně moc děkuji a jsem rozhodně Vaší stálou zákaznicí, protože máte opravdu kvalitní botky a skvělý přístup k otravujícím zákaznicím. Budu ráda, když zůstaneme v kontaktu, protože Vaše e-maily mě hodně rozesmějí a pobaví."

My děkujeme!!!! Vašich reakcí si velice vážíme, moc těší a dělají nám obrovskou radost!