Nesedí Vám dodané zboží?

Pokud Vám nesedí dodané zboží, můžete jej samozřejmě (nenošené) do 14ti dnů (od převzetí) vrátit. 
Vrátíme Vám celou částku z původní objednávky nebo dodáme jiný model i velikost, jak budete chtít. Zásilky zasílejte pouze na adresu CLICHÉ SHOES, Melounova 520/4, Praha 2, 12000.

ed odesláním nás, prosím, vždy neprodleně upozorněte na info@cliche-shoes.cz , že vracíte botky z objednávky číslo XY.  

Když Vám odesíláme obuv, snažíme se boty zabalit tak, aby se o sebe nedřely a nepoškodily  se. Poprosíme Vás při vracení zboží o totéž.

Pokud budete chtít vrátit platbu, připište nám i číslo Vašeho účtu. Samozřejmě nás můžete vyrozumnět i telefonicky či dopisem na kontaktech uvedených zde.

Dle platné legislativy musí být zboží zákazníkem odesláno zpět na adresu kamenné prodejny do 14ti dnů od data prvotního převzetí zboží.

Když se rozhodnete dát nám vědět proč zboží nesedí, budeme jedině rádi. Na základě těchto informací můžeme doplňovat popisky na e-shopu. Může se také stát, že na základě této informace pro Vás najdeme jiné, vhodnější boty.

Zásilky nezasílejte na dobírku, takové zásilky nebudou převzaty. Stejně tak zásiky nebudou převzaty na jiné adrese než na Melounova ulice. Platbu vracíme pouze bankovním převodem, zaslání platby zpět složenkou není možné.

Toto platí i pro zákazníky ze Slovenska. Zásilku, prosím, zašlete Slovenskou poštou na naši adresu CLICHÉ SHOES, Melounova 520/4, Praha 2, 12000.  Pokud na Slovensko budeme zasílat jinou velikost či model, individuálně vyřešíme případné opětovné poštovné či náklady na vrácení platby. Snažíme se pro zákazníka najít vždy tu nejlevnější možnost a maximálně vyjít vstříc.

Kompletní obchodní podmínky naleznete zde

Sledujte nás také na Facebook
I nadměrná obuv může být krásná s CLICHÉ SHOES © 2017
Beky - pomáháme útulkům pro psy a kočky